Page 61 - Piscus 2019 01
P. 61
Bømlo Skipsservice
● Oversiktsbilde Bømlo Skipsservice.
Satser sterkt på motorservice
Har opprettet ny avdeling med flere dyktige fagfolk som har lang erfaring.
Nå skal de bli best på motorservice på Vestlandet.
rode Solend er avdelingsleder for
den nyopprettede avdelingen for
motorservice. Med 16 års erfaring fra
FCaterpillar har Bømlo Skipsservice
sikret seg solid kompetanse på området. Odd
Bjørn Johannessen er ansatt som prosjektleder
for samme avdeling. Han har 15 års erfaring fra
Caterpillar og flere års erfaring med motorser-
vice fra Karmsund Maritime Service.
Avdelingskontor i Bergen
Bømlo Skipsservice oppretter også avdelings-
kontor i Bergen fra og med 1. april i år. Første
ansettelse her er Geir Bakke. Han har 16 års
erfaring med oppretting av gir/generator -
motor og har vært ansatt i Caterpillar i ti år.
Målgruppen for den forsterkede satsingen ● Bilde av Frode Solend (t.v.) og Odd Bjørn Johannessen.
på motorservice er fiskebåter, offshorefartøy,
brønnbåter, arbeidsbåter og motorer/genera- dende avdeling for motorservice. Ambisjonen befinner seg. Dette for å kunne tilfredsstille
torer på oppdrettsanlegg. Bømlo Skipsservice er å bli best på motorservice på Vestlandet», sine kunders behov for rask og effektiv service.
har god kompetanse på Caterpillar og MAK sier Ole Kristian Nilsen, daglig leder i Bømlo -Her på motorserviceavdelingen hos Bømlo
og er merkeverksted og forhandler av Volvo Skipsservice. Skipsservice har vi en god blanding av erfarne
Penta og Yanmar. Men de utfører også service folk og unge, dyktige mekanikere som er opp-
på alle de mest vanlige motormerkene. Servicebil tatt av å gjøre en god jobb for våre kunder. Det
-Vi er stolte over å ha fått disse dyktige fag- Bømlo Skipsservice har også utrustet egne ser- er et inspirerende og godt arbeidsmiljø her, sier
folkene med oss for å bygge opp en markedsle- vicebiler for å kunne utføre service der kunden avdelingsleder Frode Solend.
PiscusNytt 61